Are you looking for something??

11.5.13

tag | and that's who I am

Voor de tweede keer ga ik nu de tag "And that's who I am" doen. Veel nieuwe dingen, want ik heb niet helemáál teruggescrolld naar die oude dingen, haha.
1. Geef mij maar een boek, dan bedenk ik de film er zelf wel bij in mijn hoofd. Ik heb liever mijn eigen fantasie dan dat het al voorgekauwd word op de tv of op het witte doek.
2. Jaa, fotografie♥
3. Ja. De laatste tijd is het ineens veel erger...

1. Stiekem houdt iedereen daarvan, toch?
2. Dat heb ik van m'n moeder, ik vind het geweldig om m'n kamer te veranderen.
3. Ik houd sowieso niet zo van praten, dus ik mail of sms liever dan dat ik iemand bel. Soms is het alleen noodzakelijk...
1. Yeah.
2. Soms is het heerlijk om even tijd voor jezelf te hebben.
3. Dat mag ik vast wel van mezelf zeggen, toch?
 1. Tja, fotografie-oog (:
2. Alleen als iemand mijn kamer wil zien, dan is het voor 2 uur opgeruimd. Helaas niet voor lang...
3. Ik heb héél veel streepjes in mijn kast!
 1. Ik schijn te praten in mijn slaap... Zelf nog nooit gehoord, hihi :p
2. Spreekt voor zich...
3. Altijd als wij post met bubbeltjesplastic hebben, moet ik ze allemaal kapotmaken. 
 1. Nee hoor, lange autoritjes zijn helemaal niet vervelend. Ik lees gewoon twee boeken uit!
2. Ik zou eigenlijk meer naar buiten moeten...
3. Ik houd van fietsen!
 1. Jaaa♥
2. Ja, geweldig. 
3. Bij sommige boeken wel, ja...
 1. ...
2. Vreemde gewoonte...
3. Ik ga bijna altijd in bad en bijna nooit onder de douche. Het wordt wel steeds moeilijk om uit het bad te komen, haha (niet door ouderdom, gewoon luiheid).
 1. Wil iedereen, toch?
2. Hihi :)
3. Ja, héérlijk vind ik dat.
 1. Ik ben "Lena Lijstje".
2. Op veel gebieden niet.
3. Ja, maar tegenwoordig neem ik ze over van m'n tante #budget.
 1. Altijd
2. Dat zou iedereen net iets vaker moeten doen.
3. Dat hoop ik dan maar, haha.
1. Cupcakes!!
2. Soms wel, ja.
3. Ik wil héél, héél, héél graag naar NYC! 
1. Nog steeds, de gespeelde versie is fantastisch (en de Peter Pan ook, die is niet vervelend om te zien, hihi).
2. Niet zó erg à la Becky van Shopaholic, maar ik houd wel van shoppen, ja.
3. Ja, nog steeds ;$

Nou, jullie weten weer wat meer van mij (:

Liefs, Manon

13 opmerkingen:

  1. Woah, dat zijn er veel! Ik kon er niet zoveel vinden.. Maar erg leuk om je zo beter te leren kennen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken heel wat dingen :). Ik heb de tag zelf ook een tijdje geleden online gezet.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om te lezen! Ik herken me zeker in een aantal dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf om te lezen én zien.
    Ik denk dat ik ook es zoiets op m'n blog ga posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze tag is echt super leuk! <3 xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke tag! echt leuk om te lezen :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij lijkt best veel op miijj??
    wow wat een super leuke tag!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat leuk om te lezen,
    we hebben best veel gemeen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HAHA 'i've never been on a date' en dan : ...
    sorry maar gewoon grappig oke !?
    en JAAAAA BUBBLE WRAP <3
    en mijn kamer is ook altijd een mess,klopt ( heb het net opgeruimd,waarschijnlijk kan ik morgen weer gaan opruimen i think ... ) en nátuurlijk ben ik ook een smart blondine,en ik hou ook van bakken en en we lijken gewoon op elkaar,oke ? oke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen, ik ben ook links :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooooveel herkenbare dingen haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo veel dingen die er tussen zitten zijn herkenbaar voor mij, leuk! Ik wil ook zo graag nog naar NY... <3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx