Are you looking for something??

5.4.13

trends | #6 miss sporty

Go sporty! Ik heb deze trend gecombineerd met zeekleuren. Combineer comfi en sporty met chic en luxe. Dan kan niks meer mis gaan!
Miss Sporty

Miss Sporty van focusthemoon met low rise jeans

In deze laatste editie van de lentetrends heb ik weer zes outfits van Lookbook voor jullie. Precies wat ik bedoel!!
Yesstyle Hooded Pullover, Chicwish Crochet ShortsLa Redoute, Zara Shoes, Prada Bag, Isabel MarantZara Sweater, Romwe Collar, Melba Bag
H&M Cap, American Apparel Denim Jacket, Dr.Martens MartensH&M Bag, Nike Shoes, H&M Jeans, H&M Sweater

Ik houd hiervan! Het is niet helemaal mijn stijl, maar op z'n tijd is het wel eens leuk! En de kleuren vind ik wel errug leuk!

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx