Are you looking for something??

27.4.13

personal | Vakantie!

Hi, all!

Het is ein-de-lijk vakantie! Kolderdag (eindexamenstuntdag) heb ik overleefd, alleen woensdag waren er zo'n 500 krekels in school, maar dat was precies in mijn tussenuren, toen ik thuis was, dus ik maar één krekel gezien (: Ik was echt toe aan vakantie! Ik weet al een beetje wat ik ga doen.
Ik wil met m'n oma naar het Rijksmuseum. Het is vernieuwd en ik ben er nog nooit geweest en ik houd wel van een beetje educatie en geschiedenis. Verder wil ik véél schrijven aan allerhande verhalen die onafgemaakt zijn. Ik houd jullie daarover natuurlijk op de hoogte. Verder wil ik mijn boek gaan promoten met posters of iets dergelijks in supermarkten en zo. En ik moet toch ook echt aan de bak voor school; na de vakantie twee toetsen én een eco po... Ik wil ook afspreken met vriendinnen en gewoon lekker niks doen. Nog een beetje bijbruinen, als het weer dat toelaat. En... bloggen! Ik moet echt een hoop nieuwe conceptjes maken! Ik heb momenteel niks, nul, nada, noppes, dus daar moet wat aan veranderen.
Ik ben woensdag trouwens naar de kapper geweest en heb m'n haar tot op m'n schouders geknipt! Heb het gewoon lekker gedaan, ik heb het gedurfd! Ik zal binnenkort een foto posten.

Dit was even een korte update. Binnenkort meer! Vandaag moet ik naar een verjaardag en vanavond heb ik een feestje van een klasgenootje.
O ja, trouwens, volgende week vrijdag houd ik een signeeravond bij mij thuis voor bekenden. Ik zal veel foto's maken en op m'n blog zetten!♥♥

Voor degenen die vakantie hebben: fijne vakantie! En voor mensen in het eindexamenjaar, leer ze!

Liefs, Moon xxxx

7 opmerkingen:

  1. Die volgende week vrijdag, is dat komende vrijdag-als-ik-er-niet-ben-vrijdag? D: Zeg dat het *even rekenen...* pas de 10e van mei is... Anders kan ik niet D: xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieeeeh, je had me inderdaad al verteld over die krekels. Gatverdamme! Gelukkig ben je aan ze ontsnapt (op ééntje na, dan). Ik ben ook heel benieuwd naar het Rijksmuseum. Je moet me maar laten weten hoe het was. Fijne vakantie! En heeeeeeeel veel plezier bij de signeeravond. Wat leuk! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook echt naar het rijksmuseum, lijkt me heel interessant. En veel plezier met je signeersessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier met je signeersessie, het wordt van een succes! :D
    En ik kijk uit naar die posters en zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie, geniet ervan (dat doe ik ook haha!). En iiiiieeellll van de krekels... Gelukkig was dat bij onze Kolderdag niet zo haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie! Ik ben ook nog nooit in het rijksmuseum geweest... :o liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga deze week ook naar het Rijks, tussen het leren door haha. Ik ben benieuwd naar je signeersessie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx