Are you looking for something??

15.12.12

personal | Daar ben ik weer!

ZO. Ik leef weer. Nee hoor, geintje. Eigenlijk ben ik bekaf. Gisteravond was het half twee eer ik sliep (ik was over enen thuis) en ik ben vandaag toch redelijk actief geweest. 
Laat ik eens vertellen over de musical. Het ging fantastisch. Voor mijn gevoel waren ze alledrie (woensdag, donderdag, vrijdag) niet perfect, maar wel in de buurt daarvan. Er gingen elke avond wel dingetjes mis, maar over het geheel waren ze allemaal goed. En ik heb genoten. Het is zo'n gezellig groep, zeker de laatste twee weken was het je familie. Bijna iedereen had toi-toi-toi-dingetjes en wie daar geen tijd meer voor had, kwam iedereen persoonlijk een dikke knuffel geven, wat een geweldige toi-toi-toi is. 
Ik ben blij dat het weer achter de rug is, maar ik ga iedereen zó missen. Een heleboel komen uit de tweede en derde klas en ook een aantal uit de zesde. Die zie je waarschijnlijk niet zo vaak meer. Sommige misschien wel. Eén meisje is het zusje van een jongen uit mijn klas, die zal ik nog wel eens opzoeken in de pauze. En een heleboel komen gewoon uit mijn eigen jaar, dus die spreek ik nog bijna dagelijks. Ik moet het allemaal gaan misschien.
De afterparty was gisteren heel gezellig, met genoeg eten van het "etentje", want zoals verwacht had iedereen veel te veel gemaakt. Met toekijkende docenten hield ik me een beetje in, maar sommigen lieten zich een beetje gaan en schaamde zich voor niks. Mijn stem was dood om één uur 's nachts, maar het was een geweldig feestje. 
Ik weet niet of ik over twee jaar mee ga doen (want dan zit ik in het examenjaar), maar drie van de spelers doen dit jaar ook eindexamen en die hebben toch ook maar mooi gedaan. Dat zie ik tegen die tijd wel.

O, vandaag ging ik trouwens naar de Intratuin en nu heb ik eindelijk mijn fleece-sokken. Ze zijn wel een beetje te groot, maar ach. Ze zijn heerlijk warm!
Ze zijn echt ontzettend lelijk, maar zo leuk! O, ik heb trouwens pixlr.com ontdekt. Handige site voor fotobewerking!

Liefs, Manon

PS. Verwacht niet dat er vanaf morgen weer elke dag een artikel online staat! Heb helemaal geen concepten (bijna niet) en ga me nog even focussen op mijn huiswerk en toetsen dit laatste weekje. 

11 opmerkingen:

  1. Oh die sokken zien er geweldig uit!
    Lijkt me leuk, zo'n musical. Moest je ook zingen? Zo van; solo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat alles zo goed is gegaan! ^^
    en ik heb die sokken ook! (alleen in een ander kleurtje :p) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee deed aan een musical! aaah die sokken, lekker warm :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij voor je ♥
    En die sokken zijn geweldig :)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je musical goed ging en dat het gezellig was!
    Maar die sokken zijn echt leuk! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat de musical goed ging. :')
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt leuk om mee te doen aan musicals he!
    En die sokken zien er lekker warm uit :).
    picmonkey.com is trouwens ook een goede bewerkingssite.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg die musical :) de sokken zien er super
    comfy uit!

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie paar sokken! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn dat de musical goed ging !
    en ook fijn dat je weer 'terug' bent,miste je wel een beetje hihi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx