Are you looking for something??

6.12.12

new in | R'dam with May♥

Nou, daar is ie EINDELIJK: mijn shoplog! Jullie zijn allemaal natuurlijk ra-zend enthousiast, hihi. Hij is minder leuk dan ik wilde, maar toch ok...
Ik heb heerlijk geshopt met May! Ik heb niet heel veel gekocht, maar mijn lijstje is ook nog niet klaar. Ik moet namelijk sowieso nog sokken, ondergoed en een dun zwart vestje. Maar goed, even wat statistieken: May en ik hebben nog geen drie uur geshopt, zij heeft drie dingen en ik vier dingen gekocht en ik was 66,94 euro kwijt. Rara, wat heb ik gekocht?
Verveling voor ik wegging...

Pull & Bear - originele prijs €60,-, maar ik had 'm met 35% korting!!!
 Allereerst dit pareltje van een jasje, die ik nóóit had gekocht als May er niet was... Dan zou ik 'm veel te duur vinden, maar hij stond zo leuk♥
H&M - originele prijs €5,-, maar ik heb 'm voor €3,-!
 Dan dit rokje. Ik wilde 'm heel graag, maar ik moet nog even uitvinden wat er leuk bij staat. Want het motto "er kan alles bij" heb ik nog niet zo ontdekt...
River Island - €5,-
 I like my handcuff!! Hij is niet handig, maar hij is zo leuuk ;D
H&M - €19,95
 Mijn kerstjurk! Een lekkere saaie, klassieke zwarte jurk, maar wel heel hip van kant! Hij was helemaal niet duur en ik kan 'm leuk combineren met een glitterpanty voor kerst!

Deze heb ik van Kas gekregen, mijn broertje! Echt superlief van 'm! Hij zei alleen wel: "ze hadden ook een met lieve broer!". Haha, hint, hint, hint...

Nou, beter laat dan nooit, wat vonden jullie van mijn shoplog?

Liefs, Manon

PS. Morgen Sinterklaasverslag (denk ik. Ik kan beter niks meer geloven...)

EDIT: Gisteren heb ik het Sarcastisch woordenboek gekregen van Sinterklaas! I'm happy! O en het heeft vannacht gesneeuwd. Dat wordt een feestje op de fiets...

16 opmerkingen:

  1. Awh, lief dat cadeautje van je broertje!
    Leuke shoplog, jurkje en jasje vind ik heel tof! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog!
    Die jurk is echt leuk :D ook voor kerst ;)
    & wat lief van je broertje !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heeeel jaloers op je jasje, die wil ik ook heel graag!! Leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items! wat lief van je broertje! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zwart kanten kleedje is perfect! en die hand-cuff vind ik ook erg leuk staan :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, echt alles wat je gekocht heb wil ik hebben!
    Dat jasje/vestje met streepjes is zo leuk! En die hand armband ook!
    Love this post!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh superleuke spullen allemaal! Dat jasje is echt super, als je May toch niet had.. ;) En dat rokje van H&M heb ik ook, zitten fijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik wil het zo ook hebben allemaal! :D

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah leuke dingen heb je gekocht! Gaaf jasje! En lief van je broertje dat hij dat voor je heeft gekocht :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat laatste is echt lief! En je jurkje is heel er mooi :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items heb je gekocht! Vooral dat jasje op de eerste foto is leuk:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk jasje van Pull & Bear! Zeker een goede aankoop :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n handcuff ding wil ik ook! Zoooo vet, ik heb zulke dingen ook wel eens gezien voor om je hoofd. Ziet er echt zo leuk uit, maar ik denk dat ik me al gauw zou gaan ergeren en het af wil doen, haha oeps...
    Mijn kerstjurkje van vorig jaar van H&M lijkt er echt heel veel op, ook zo met kant. Echt wel leuk
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx