Are you looking for something??

24.12.12

interview #4 | Sophia kijkt terug op 2012

Het is alweer tijd voor het vierde interview! Dat betekent de vierde maandag in december! De tijd gaat hard, jongens! Vanavond kerstavond, wat gaan jullie doen? Adriënne van Make it mineDanique van Got your own style en Lonneke van Fashionskills gingen Sophia van Make it happen al voor! Enjoy haar interview, volgende keer (oudejaarsdag!) is het de beurt aan mijzelf!



Beschrijf je zelf
Ik ben Sophia en ik ben 17 jaar. Ik ben in september begonnen met de studie journalistiek, maar ben sinds kort gestopt omdat ik het niet leuk vond en het toch niet bij me past. Nu zoek ik werk en een nieuwe studie (of ik het het tegen deze tijd al gevonden). Ook heb ik nu veel tijd om te bloggen en dat ga ik zeker gebruiken! Ik vind het heel leuk om te schrijven en ben al talloze keren begonnen aan een verhaal, maar ben altijd na een half A-4‘tje al gestopt. Verder hou ik van fotografie, taal, eten, snoep, vrienden, shoppen, kleren, mijn huisdieren en mijn familie.

Wat zijn jouw beste eigenschappen?Ik weet nooit zo goed wat mijn beste eigenschap is. Dus ik noem er gewoon een paar, ook slechte dus. Ik ben heel eigenwijs, dat kan goed of slecht uitpakken, maar ik wil altijd een andere mening hebben. Ook kan ik soms heel snel boos worden, of geïrriteerd. Maar dat is meestal snel over. Een goede eigenschap van mij is dat ik mee kan denken aan een oplossing van een probleem van iemand anders. Ook ben ik erg opmerkzaam en vrij nuchter ingesteld.

En jouw wat mindere?Oh, oeps, ik heb dat dus bij de andere al ingevuld. Maar dan heb ik er gelijk weer een bij, want ik lees vaak maar een deel van de opdracht, wat op school soms hel vervelend was, vooral bij wiskunde. Oh dat kan ik ook niet, rekenen. Ben ik heel slecht in.

Wat heb jij dit jaar bereikt?Ik vind dat het behalen van mijn havo-diploma heel wat is. Ik was super blij en kon het niet geloven toen ik niet werd gebeld met het slechte nieuws. Wel ben ik maar net geslaagd, maar ach, ik heb het papiertje toch!

Waar ben je het meest trots op?
Ik ben heel trots op mijn blog. Sinds ik hem gemaakt is, is het zo gegroeid en daar ben ik zo blij mee. Van elke melding in mijn mailbox dat er weer een reactie is achtergelaten, word ik zo blij!

Wat is het dieptepunt van het afgelopen jaar?Een dieptepunt is wel dat ik ben gestopt met mijn studie. Ik had echt verwacht dat ik het heel leuk zou vinden, maar dat is niet het geval.

Heb je iets gedaan waar je spijt van had, achteraf?Ja, dat ik de verkeerde studie heb gekozen, maar van alle fouten leer je.

Zijn er dingen die je had willen doen, maar dit jaar toch niet gedaan hebt?Ik had aan het eind van 2011 een mooi fotoboek gekocht en allerlei leuke knutsel dingen. Ik wilde een fotoboek maken van 2012, maar ben er niet aan toe gekomen. Dus dat ga ik dan maar in 2013 doen!

Wat is het leukste wat er dit jaar is gebeurd wat te maken heeft met je blog?Dat ik hem hem gemaakt natuurlijk, maar ook mijn eerste samenwerking met een bedrijf. Toen ik daarover een mail ontving was ik zo blij, niet te geloven, haha!

Wat ga jij doen met Kerst?Mijn ouders zijn tweede kerstdag 25 jaar bij elkaar, dus we gaan met de opa’s en oma’s uiteten. Voor de rest weet ik het niet!

 Ga je vuurwerk afsteken met Oud & Nieuw?Ja! Vroeger vond ik rotjes en grondbloemen helemaal niet eng, maar de afgelopen twee jaar opeens wel. De grote pijlen en potten heb ik altijd al overgelaten aan mijn vader en broertjes. Sterretjes vind ik altijd wel leuk. Kan je zo leuk mee zwaaien en ik de lucht mee schrijven!

Heb je nog een wens voor 2013?Dat ik een leuke studie vind en dat het nog beter gaat met mijn blog nu ik veel vrij ben. Ik heb zin in een nieuwe start!

Wat wens je alle bloggers toe?Ik wens jullie sowieso allemaal een heel gelukkig 2013 toe. Met veel liefde, vriendschap, plezier, gezondheid en leuke dingen. En denk soms ook eens aan een ander! Ga collecteren, of geef wat aan de collectant als die aan de deur komt. Of koop een leuk plantje of een reep chocolade als een vriendin ziek is. Fleur mensen op, dan word je zelf ook vrolijker!

Nou, fijne kerstavond vanavond, guys!

Liefs, Manon

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen!
    Jij ook een super fijne kerst en feestdagen :)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne feestdagen :)
    leuk interview weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen inderdaad ga die andere ook ff lezen :P

    Ik heb Christmas giveaway op mijn blog waar je de Lindsay Clutch van Frenchonista kan winnen twv €119 !

    Fijne Feestdagen !

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. interview is weer leuk !
    ben ook beniewd naar het volgende interview met jezelf !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx