Are you looking for something??

17.12.12

interview #3 | Lonneke kijkt terug op 2012

Het is december en dat betekent... mijn interviews! Hiervoor heb je al de interviews met Adriënne van Make it mine en Danique van Got your own style. en vandaag kun je lezen over Lonneke van Fashionskills! Veel plezier!

Beschrijf je zelf Ik ben Lonneke, een meisje van 15 jaar oud die dol is op bloggen, korfbal en met vriendinnen leuke dingen doen!

Wat zijn jouw beste eigenschappen? Behulpzaam en sociaal.

En jouw wat mindere? Nou, soms zit mijn verlegenheid mij in de weg.

Wat heb jij dit jaar bereikt? Ik ben op talenkamp geweest! Eerst durfde ik niet, in mijn eentje (met mijn zusje) op talenkamp gaan in Engeland, maar uiteindelijk was het super! Ik heb veel geleerd!

Waar ben je het meest trots op? Ehh, deze is moeilijk. Er zijn zoveel dingen, maar ik ben toch wel erg trots op mijn blog!

Wat is het dieptepunt van het afgelopen jaar? Oei, geen idee eigenlijk. Wacht, mijn klas in de tweede vond ik vreselijk. Telt dat ook?

Heb je iets gedaan waar je spijt van had, achteraf? Ik had ruzie gekregen met mijn beste vriendin, gelukkig is het weer goed!

Zijn er dingen die je had willen doen, maar dit jaar toch niet gedaan hebt? Nee, niet echt. Tenminste, nu denk ik van niet haha.

Wat is het leukste wat er dit jaar is gebeurd wat te maken heeft met je blog? Alles wat ik doe met bloggen is leuk, maar de comments, volgers en mijn eerste review zijn wel het allerleukste! (:

Wat ga jij doen met Kerst? Ik heb nog geen idee, maar wel ga ik ieder jaar courmetten met mijn familie, yum!
Ga je vuurwerk afsteken met Oud & Nieuw? Jaaaa, dat doe ik altijd! Maar meestal alleen rotjes, tollen en sterretjes. Ik ben niet zo’n held haha.

Heb je nog een wens voor 2013? Nee, niet echt. Maar ik wens iedereen veel geluk, liefde en vrede toe in 2013!

Wat wens je alle bloggers toe? Dat het goed gaat met hun blog, maar vooral dat ze er plezier in houden!

Volgende keer het laatste interview met... mezelf!

Liefs, Manon

9 opmerkingen:

  1. leuk weer manon !
    kreeg nog veel leuke reactie's trouwens via het interview op mijn blog (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeej haha. Het was een leuk interview en ik ben benieuwd naar jou antwoorden! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad leuk om te lezen! Interviews zijn leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog!

    Ik volg je nu! Wil je me terugvolgen?

    x watermeloentjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk weer om te lezen! Ik ga je ook even een mailtje sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx