Are you looking for something??

28.11.12

music | Named

Er zijn veel liedjes die over "iemand" gaan. De titels van deze liedjes zijn dan ook vaak namen. Ik heb er aardig wat op een rijtje gezet voor jullie:
L_big_dsc_3145_large


Van Nederlandse Bodem:
Dag Esmee - Acda & de Munnik
Belle Hélène - Doe Maar
Suzanne - V.O.F. De Kunst
Linda - Frank Boeijen
Anne - Herman van Veen
Simone - The Kik
Mary - Bertolf

Anderen:

Roxanne - The Police
Angie - The Rolling Stones
Josie - Steely Dan
Pamela - Toto
Flowers for Zoë - Lenny Kravitz
Hey there Delilah - Plain White T's
Billie Jean - Michael Jackson
Ruby -Kaiser Chiefs
Polly - Nirvana
Layla - Eric Clapton
Beth - Kiss
Jeanny - Falco
Nikita - Elton John

Weet jij er nog meer??

Liefs, Manon

6 opmerkingen:

  1. Anouk - Michel <3 hihi

    Leuke post trouwens! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooooh, helemaal vergeten! Thanks! Das inderdaad een heuuul goed liedje ^^

      Verwijderen
  2. Ik ken er niet zo veel, maar wel heel leuk gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alweer zo'n leuke post !
    en natuurlijk volg ik je nog (:
    en ik heb je reactie gelezen !
    maar als je inspiratie-loos bent en je hebt zulke leuke artikelen mag je wel vaker 'inspiratie-loos' zijn hoor haha (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedenk me er zelf ook nog een: Eva van Acda en de Munnik!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx