Are you looking for something??

10.8.12

music | NIEUW

Sommige liedjes kent bijna niemand, maar ze zijn zeker het vermelden waard! Hier zes liedjes waarvan je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebt!
Tumblr_m7jinlenzq1r7pjvxo1_500_large
I've got this friend - Civil Wars
Deze man en vrouw ken je misschien van "Safe and Sound", waar ze op de achtergrond meezingen met Taylor Swift. Maar dat kunnen ze zelf ook! Ontzettend leuk en mooi liedje met prachtige gitaarmuziek.
Peace, love & ice cream - Sandy Dane
Deze Almeerse singer/songwriter heeft een leuk liedje gemaakt, waar je, naarmate de muzikale seconden verstrijken, steeds blijer van wordt. Leuk!
Beauty & de brains - Nielson
Nielson heeft zich ingeschreven voor De Beste Singer/Songwriter van Nederland en hij heeft nog niet eens gewonnen, maar toch is zijn liedje "Beauty & de brains" uitgebracht op single! Ik ben blij, wat een goed liedje!
BFF - Proper Outfit
Wat een knaller is dit! Als je voeten ergens van gaan bewegen dan is het dit wel. Gewoon een heerlijk nummer waar je hoe dan ook vrolijk en beweeglijk van wordt!
Some nights - Fun.
Heel ander geluid dan het bekende "We are young", maar toch ook wel heel erg leuk! Geen standaardmuziek zoals er al zoveel van is, lekker eigentijdse, aparte muziek.
Down in the valley - The Head And The Heart
Dit bandje heb ik zelf "ontdekt" via Spotify, wat een leuke muziek! Heel liefjes en zachtjes en ingetogen, maar niet "breekbaar". Luister maar gewoon, dan begrijp je wat ik bedoel.


Zo, genoeg nieuwe muziek voor vandaag!

Welk liedje is jouw favoriet?

Lots of love
Moon♥

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk en origineel!
    Ik kende de meeste liedjes ook niet.
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad leuke liedjes! Ik kende ze nog niet. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken ze ook niet, geen een moet ik zeggen. Leuk om toch eens wat nieuws te horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx