Are you looking for something??

1.8.12

food | Cupcakes maken!

Ik heb er een nieuwe verslaving bij: cupcakes maken! Je kunt er al je inspiratie op kwijt, zelfs als je niet alles in huis hebt! Gisteren heb ik samen met mijn broertje cakejes gemaakt en ze zijn aardig gelukt! Wij hadden bijvoorbeeld babyblauwe rolfondant, wat uitsteekvormpjes, vier kleuren schrijfstiften, een hamburgersnoepje, hartjessnoepjes en van die metallic parels. Klik op read more voor het resultaat! Want ja, ik moest er natuurlijk weer foto's
Made by Manon en Kas


 Kas wilde graag mixen.
Eventjes de oven in...


Links: ik had geen inspiratie meer.
Rechts: de hamburgercupcake doet me erg denken aan de McDonald's, haha.
 Links: made by Manon & Kas (:
Rechts: Robijn doet de was bij... Speciaal een cakeje voor mijn moeder.
 Links: OLIFANTJE!♥ Hoog cute niveau!
Rechts: op het hartje staat: zoen.  
 Links: kan niet ontbreken: een hartje.
Rechts: speciaal voor mijn vader de postzegel- en muntenverzamelaar: een postzegelcakje.
 Links: de minste mooiste van allemaal. Het moet een pinguïn voorstellen, maar dat zie je niet écht.
Rechts: deze is van mijn broertje. Hij had voor het bakken de parels er al in gedaan, waardoor het leek of er zilveren kometen waren ingeslagen in Planeet Cake...


 Koffie met cakejes (:



 Lots of love, Moon♥


5 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx