Are you looking for something??

11.7.12

review | l'Oréal Paris Lash Architect 4D

De naam is een hele mond vol, maar belooft dat ook wat? Ik gebruik deze mascara al een tijdje, maar het leek me toch nog leuk om er een review over te doen. Het is belangrijk dat je een goede mascara hebt. Ik dacht een keer slim en goedkoop te doen door er eentje (waterproof nota bene!) te kopen bij de HEMA. Nou, die liep al uit zonder dat het regende. Die raad ik je dus niet aan... Weten wat ik van deze l'Oréal Paris-mascara vond?
Klik op "meer lezen"!

 De prijs: €15,99
De kleur: Brown. Ik vind deze kleur altijd een wat zachtere uitdrukking geven dan pikzwart. Maar zwart vind ik ook mooi, hoor, maar dit is nu eenmaal bruin.
Waar te koop? Onder andere bij Kruidvat.
De inhoud: 10,5 mL
Het product zelf: Door de zilverachtige buitenkant heeft het een luxe uitstraling en ziet het er duur uit, vind ik, haha. Het is ook geen rond "potje", maar het heeft een aparte vorm, wat volgens mij goed past bij het woord "Architect" uit de naam van de mascara.
Het borsteltje: Een mooi borsteltje (niet te dun, niet te dik), die tot in een puntje loopt. Het verdeelt de mascara goed over je wimpers.
Het gebruik + resultaat: Hij maakt je wimpers echt heel mooi lang. Je krijgt geen klontjes (oh, wat háát ik dat bij mascara's!) en zoals ik al zei, alles wordt goed verdeeld. Je hebt eigenlijk geen oogpotlood nodig, al doe ik dat wel vaak. Ik vind het een hele fijne mascara, omdat je wimpers gewoon een mooie lengte krijgen, niet te veel en ook niet te weinig. Je ziet wel dat je mascara op hebt, maar het maakt alleen je ogen wat sprekender. Precies goed dus! Eigenlijk kun je zelf bepalen hoeveel mascara je wilt. Wil je een wat vollere oogopslag, kun je bijvoorbeeld twee laagjes doen, anders één.
Eindoordeel: Een dikke 8,5 voor deze fijne mascara!
Foto's: Hieronder nog even een paar fotootjes, eentje mét bril en een zonder, haha.

Het lijkt net of ik een "vierkant" oog/pupil heb.
Misschien blog ik teveel, haha.
Het is in werkelijkheid eigenlijk mijn camera (:
Heb jij mascara van l'Oréal? Of vind je het te duur? 
Ik vind het eigenlijk te duur, maar mijn mama heeft 't betaald (: Een goede mascara is immers een goede investering...

Liefs, Moon

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx