Are you looking for something??

13.6.12

promotion/books | Lotgenoten

Tja, ik moet mijn eigen werk toch wel een beetje promoten. Daarom hier een postje over mijn boek: Lotgenoten! Ik weet niet zo goed wat ik erover moet vertellen, maar enjoy it ;D

November vorig jaar was het dan zover: toen werd mijn boek uitgegeven! Mensen vragen me wel eens hoe lang ik er mee bezig was, maar ik heb geen idee. Dit verhaal heeft namelijk een tijdje aan de kant gelegen (zoals zoveel verhalen bij mij...). Het is geen lang verhaal, dus zelfs als je geen lezer bent, kun je het makkelijk uitlezen. Alleen mijn pa heeft 'm nog niet uit (schandalige)... Het was een ongelooflijk leuke ervaring en kan niet wachten tot ik deel 2 mag uitgeven!

Achterflaptekst:
Het jaar 2108. Alice’ ouders zijn vijf jaar geleden omgekomen bij de Bombardementen in Maryland. Ze wordt opgevangen in het Opvangcentrum voor Kinderen Zonder Ouders en daar ontmoet ze Julie, ze worden hartsvriendinnen. Als ze op een doodnormale ochtend wordt ontvoerd, samen met alle andere Marylanders uit het Centrum, wordt al snel duidelijk dat Verona, het machtigste deel van de wereld, alle overlevenden uit Maryland wil vermoorden. Kan ze samen met Kevin, de voor haar bestemde liefde, de slimme Benjamin en Julie ontsnappen en het enige stukje groene aarde vinden waar balieassistente Jessica het over had? Lees het in Lotgenoten!


Inmiddels ben ik druk (nou ja, in verband met school nu even iets minder druk) bezig met deel 2! Die wordt minder bloederig dan deel 1, maar even spannend (al zeg ik 't zelf)... Binnenkort misschien een preview, maar dat weet ik nog niet...
Heb je interesse of heb je vragen?
Hier kun je het boek bestellen. 
Mail je vragen en/of opmerkingen naar dit e-mailadres of laat een reactie achter.

Liefs, Manon

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx