Are you looking for something??

29.6.12

photography friday | very random pictures

Oké, dit zijn echt hele random foto's, de meeste zijn recent, maar sommige zijn ook wat ouder. Allemaal onbewerkt.
Ik ging proberen om het níet over eten te doen, maar het is toch niet gelukt... Sorry!

Ik kreeg van Kas een 1 eurocent en je kan er toch niets meer mee.
Daarom kreeg Bea een afro en een snor (:
En tegelijkertijd was ik Latijn aan het leren (over keizer Nero)


Mis m'n lange haar ): Het moet echt weer groeien!
Deze boeken wil ik lezen in de vakantie (:
Mijn soort van moodboard, waar ik allemaal mooie quotes en kaartjes in verzamel
Nu mag het, mijn wiskundeboek als onderzetter gebruiken voor een cappuccino, lekker!
De Glamour lezen (:
BUBBLICIOUS
Dat waren ze alweer. Ik zei toch dat ze random waren?!

Welke vind jij het leukst?

Liefs, Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx