Are you looking for something??

9.6.12

personal | what's in my (school)bag?

Ik heb deze al vaak voorbij zien komen, maar wilde 'm toch even doen (; So, what's in my (school)bag??



 Je moet echt altijd oordopjes in je tas hebben, het is altijd nuttig! Als je naar het computerlokaal gaat, alleen moet fietsen of als je in de les muziek mag luisteren (dat mogen bij heel vaak...)!
 Ik ben momenteel heel erg verkouden, dus zakdoekjes zijn een must.
 Omdat ik nogal eens mijn etui vergeet, heb ik gewoon standaard een pen in mijn tas, zodat ik in ieder geval kan schrijven.
 Mijn mobiel vergeet ik ook nog wel eens, als ik 'm in de oplader laat zitten of zo. Maar ik heb hem ook vaak bij me, dan kan ik muziek luisteren en zo, want ik heb geen internet.
 Dit is mijn rekenmachine. Iedereen heeft bij ons dezelfde, dus heb ik mijn naam erop geschreven. Thijn, een jongen uit mijn klas, heeft er "ol" achtergezet. Dat is een grapje uit onze klas, probeer het niet te snappen... Thijn = Thijnol, Anne = Annol, Maaike = Maaikol. Ik zei toch dat we een rare klas hadden?
 Dit is dan mijn etui. Hij is echt supervies, maar gelukkig koop ik voor volgend jaar een nieuwe, haha!
Ik vind mijn agenda eigenlijk helemaal niet leuk, maar goed, hij is ook bijna "op". Volgend jaar een nieuwe, maar welke??

Lots of love, Moon

2 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx