Are you looking for something??

7.6.12

icons | #3 Taylor Swift

Jullie hebben al een deel van haar stijl kunnen zien in de laatste trends van 28 mei, maar ze is fashionable genoeg om er een hele post aan te wijden. Taylor Swift's style wordt onder de loep genomen, klik op "meer lezen"!

Eerlijk is eerlijk: Taylor is niet altijd zo fashionsta geweest. Kijk je alleen al naar haar oude albumcovers, zie je dat haar style vroeger heel anders was dan nu: het fashion icon "groeit" met de dag! Er zijn veel meisjes die net zo'n stijl willen als Taylor (ik ook wel...). Ze volgt de laatste trends als het gaat om fashion, maar aan de andere kant is haar stijl heel eigen. Ze geeft het haar eigen twist.

 Taylor loves jurkjes! Je kunt haar er bijna in uit tekenen! Hier zie je drie verschillende jurkjes met drie keer hetzelfde vest. Dat bewijst maar weer dat niet alle celebs alles gelijk weggooien na de eerste keer dragen (: (of is dat een cliché wat ik zomaar aanneem?)

 Maar ze draagt ook wel broeken hoor. Als je naar bovenstaande outfits kijkt, kun je haar stijl eigenlijk niet doorgronden. Bloemetjes, zwart, oversized... Nee, geen pijl op te trekken! Trouwens, ik hóu van die mosterdgele jas, die kleur is geweldig!
 Casual kan Taylor ook wel. Ze ziet er lekker nonchalant uit, beetje stoer.
 Hé, ik heb bijna dezelfde schoenen! Het vest is heel simpel, maar wel vet, en haar haar zit hier fan-tas-tisch! Vraag je trouwens af waarom ze het cijfer "13" op haar hand heeft staan? Dat is haar geluksgetal en tekent ze altijd op haar hand als er iets "belangrijks" staat te gebeuren!
Ook de "red carpet" gaat haar goed af! De middelste jurk heb je al kunnen zien in het artikel over kant, de andere twee zijn "nieuw". De linker jurk is heel mooi, een beetje gewoontjes, maar alles matcht wel mooi. Bij de rechter vind ik het haar niet zo geslaagd (steil haar vind ik niet echt heel mooi bij Taylor staan...), maar de jurk is wel mooi, samen met die schoenen!

Kortom: Taylor is een fashion icon en ze wordt elke dag groter! Ik volg haar stijl graag en haal er inspiratie uit! Jij ook?

Liefs, Moon

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik had nooit echt naar haar stijl gekeken, maar ze ziet er inderdaad wel leuk uit steeds! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx