Are you looking for something??

17.6.12

home | my room part 1

Ik wilde eigenlijk wachten tot alles écht helemaal picobello was, maar ik kan niet wachten, zo simpel is het. En binnenkort ga ik toch verhuizen, duss.
Ik zal dus het deel doen wat wél helemaal af is (denk ik): mijn slaapgedeelte.



Mijn bed is een oudje van mijn tante (die van die stapels boeken), maar dan met een lichtroze tintje. Een kingsizebed, het is heerlijk in je eentje, zo'n groot bed! Ik heb nog geen tweepersoonsdekbed, maar ik slaap toch maar aan één kant. De sprei die erover heen ligt komt van beneden. Maar ik wil een andere, want dit is echt een "wintersprei". Het krukje dat naast mijn bed staat, gebruik ik als nachtkastje. Voorheen zat Kas hierop tijdens het eten. Hij is supermooi lelijk geworden, maar mijn moeder wil 'm verven... Dat gaat dus niet gebeuren!


Wat is dat beugelbakje toch lelijk, haha!

Ik heb een slaapmasker, omdat het heel snel heel licht wordt in mijn kamer (vaste prik: kwart voor 6 wakker door het licht). Maar dat ding dat zit voor geen meter, joh. Dus ben ik 's ochtends moe, daar komt het op neer.

Dit is mijn knuffel (is het kinderachtig als je op je veertiende nog steeds een knuffel hebt? Hij hoort gewoon bij me...). Hij is ouder dan ik, want hij lag al in mijn bedje te wachten voor ik er was. En ik heb 'm nog steeds. De stof wordt een beetje vaal, maar dat maakt niet uit, al zijn ledematen zitten er nog aan (:

Dus dat was mijn slaapgedeelte! Next time een ander deel van mijn kamer! 

With love, Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx