Are you looking for something??

25.6.12

polyvore monday | Get the look - Ariana Grande

Get the look - Ariana Granda


1. Puma
2. Forever 21
3. H&M
4. Tiffany & Co
5. Rayban

Die linker is trouwens een hele mooie foto van haar!
Ariana Grande ken je van Victorious (ja, dat kijk ik soms nog wel eens...) en ik vind haar personage zo gaaf! Dat rode haar staat haar fantastisch, als het mij zou staan, zou ik het ook wel doen! Ze is gewoon geweldig en heeft een superstijl!

Get the look - Ariana Grande

Liefs, Moon

PS. Oh, en sorry dat ie overloopt in de "zijkant" van mijn blog, maar zo zie je het wel beter (:

2 opmerkingen:

  1. Leuke post! Ik vind vooral die zonnebril erg gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Met die kleding wordt je inderdaad helemaal ariana Grande! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx