Are you looking for something??

18.6.12

food | Villa Augusus

Bah, wat voelde ik me gisteren belabberd toen ik het restaurant uitstapte... Ik ben sowieso al heel moe en moet me elke dag bij elkaar rapen om de dag door te komen (nou ja: op school ben ik gewoon op volle toeren, om thuis in elkaar te storten), maar als je dan ook nog teveel/iets verkeerds hebt gegeten, dan voel je je echt slecht, geloof me. Ik was dus ook maar niet naar de verjaardag van een klasgenootje gegaan, wat ik jammer vond! Ik moet echt proberen deze laatste twee weken te overleven, daarna mag ik gewoon uitslapen en negen uur naar bed (:
Maar ik heb wel leuke foto's gemaakt, duss..


Hmmm, zuurdesembrood dat je moet dopen in olie met zout en peper; heerlijk!
Aspergesoep! 
Het logo van het restaurant



Tja, weer foto's van eten, maar dat zijn jullie inmiddels wel gewend, toch?!

Het restaurant heet Villa Augustus en zit in Dordrecht. Ze hebben een hele tuin met veel bloemen en waar ze hun eigen groente verbouwen. Veel van de gerechten zitten dus vol met eigen ingrediënten! Naast het restaurant zit een winkeltje met leuke spulletjes en zelfgebakken koekjes/gebak en groente en fruit en dergelijke. Zeker een kijkje waard!
Op hetzelfde terrein zit ook een hotel, waar je dus ook kan overnachten. Dat heb ik nog nooit gedaan, maar het lijkt me leuk!
Dit is hun site: http://www.villa-augustus.nl/new/index-flash.html

Kennen jullie dit restaurant? Kom je uit de buurt van Dordrecht?

Liefs, Moon

4 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx