Are you looking for something??

6.6.12

food | BBBQ (binnen-barbeque)

Lieve allemaal,

Allereerst: mijn excuses dat ik deze post zo laat heb gedaan, maar ik heb de laatste tijd zoveel photography posts, dat ik dacht: ik wacht maar even, haha.
Nou, zondag zou ik dus gaan barbecueën... Tja, dat werd het dus niet. Maar mijn moeder en oma houden toch al niet van verkoold vlees, dus we hadden een elektrische BBQ. Eerst was het plan om het dan in de schuur te doen, maar dan moesten we alsnog door de regen, dus stond de barbecue uiteindelijk in de keuken. Best gezellig hoor, mijn vader draaide af en toe het vlees om en ik nam van elke salade wat (yum, pastasalade met zalm en druifjes...). En: het vlees wat niet verkoold!
Mijn fotocamera lag op tafel en ik heb heel ijverig foto's gemaakt. Zie hier het resultaat van tafelen na (voor mij) een middag hard werken (lees: dansen, maar toch was het zwaar, haha). De foto's zijn niet bewerkt (geen tijd/zin voor/in), maar ik vind ze toch best wel goed gelukt. Ze staan wel door elkaar, haha.
Hóe geniaal ;D

Love Ben & Jerry's! (btw, megagoedgelukte foto ;o)
One of my favourite flavours!

Strawberry's!

Bordje = opperdepop.

Heinz tomato ketchup (;

It's me in the lemonade!

Pastasalade no. 1 (met kipfilet, komkommer, gedroogde tomaatjes)

Pastasalade no. 2 (met zalm en druifjes)

Een hartje van zoetzure saus

Een (mislukte) hartje van mayonaise (is nog vrij lastig, hoor)

Het tafelkleed (: Geloof het of niet, hij was nog (bijna) helemaal schoon!

Liefs, Moon

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx