Are you looking for something??

17.6.12

beauty | beautiful nail arts

Ik zat de oude nagellak van mijn nagels te halen (wat er al een maand op zat, schaam, schaam...) en zat te bedenken wat ik erop ging doen. Nou ben ik absoluut geen nail art-held, en meestal wordt niet het niet meer dan een kleurtje, maar ik vind het wel leuk om nail art te kijken! Dus wat typ je dan in op Google? Juist, ja! Nail art!


Watermeloen! Ik heb alleen niet zulke lange nagels (i.v.m. gitaarspelen)
Cupcakes kun je niet alleen bakken! Maak ze op je nagels!
Zucht... zon, zee, strand... zomer!
Dit ziet er zo gaaf uit, maar lijkt me wel een beetje onhandig...
De bekende newspapernails! Deze wil ik echt een keer maken!
Wauw, deze Spongebob nagels zijn zó goed gelukt!
Een bijtje! Ik wil deze (ook) echt een keer maken!!
Lots of love, Moon

Alle foto's heb ik via Google gevonden (:

3 opmerkingen:

  1. Leuke nailarts! Die laatste heb ik ook een keertje gemaakt,die is echt heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van nailart! Alleen ben ik er zelf heel erg slecht in!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heerlijk om naar te kijken! Zou gewoon een keer wat proberen joh, ik dacht ook dat het bij mij op een ramp zou uitlopen, maar heb toch leuke dingen op mijn nagels kunnen maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx