Are you looking for something??

7.5.12

new in | bikini, short & hair bows

Klinkt gek, maar ik ging zaterdagochtend met mijn váder naar Rotterdam. Het gaat steeds beter met de "shopvrees" van mijn moeder, maar met mijn vader is ook wel eens leuk. We gingen met de metro, maar ik moest eerst een OV-kaart. Dus wij naar zo'n automaat, anonieme kaart kopen, zegt die automaat dat 'de transactie is afgebroken'. Gelukkig ben ik zo slim om het bonnetje uit de automaat te pakken (er lagen natuurlijk nog meer, vergeten, bonnetjes, maar ik wist de goede eruit te vissen), zodat we later bij Beurs ons geld terug konden krijgen. Maar goed, metro zat propvol, oude man ging tegen ons praten, maar uiteindelijk in de stad vonden we het toch best koud, dus MOESTEN we wel snel een winkel induiken. Heb de grote H&M van voren naar achteren en van achteren naar voren helemaal uitgekamd. En me verbaast van het sprookjesachtige Zara. Ik kom daar echt te weinig! Genoeg leuke shirtjes gezien, maar ja, ik heb een deal met m'n ma... Dus kon alleen mijn ogen uitkijken daar. Perfecte jurkje niet gevonden, wel een bikini en een short. O, en haarelastiekjes. Die had ik écht nodig.




Sorry voor het belachelijk lelijke tapijt. Het zit vol kotsvlekken en vieze pluisjes en andere viezigheid die je er met geen stofzuiger of ander huishoudelijk apparaat af krijgt. Gelukkig krijg ik voor het eind van het jaar nog laminaat (laat maar, lang verhaal, vertel ik nog wel een keer). 



Zo, deze zijn beter. Gemaakt op m'n bed (:. Hier zie je mijn bikini goed. Het lijkt wel een soort van kant. Ik ben er superblij mee! Deze heb ik (uiteraard) bij H&M gekocht. Het topje was €14,95. Het broekje had een kaartje waarop stond dat hij €7,95 was, maar in werkelijkheid is ie €9,95. Toch kreeg ik 'm lekker voor €7,95 (:




Het is nog wel een beetje "stoeien" met de foto's, maar ik hoop dat het er een beetje redelijk uitziet... Dit broekje kwam (nota bene!) mijn vader tegen bij, zoals je kunt zien, de H&M (het is echt een van mijn favo winkels!). Ik heb zo'n zelfde kleur ook als lange broek, dus vond 'm wel leuk en niet duur: €9,95! Was a little bit frustrated dat ik maat 36 maar net paste, zodat ik maat 38 moest kopen. Maar goed, hij was niet duur en ik heb mijn geld nuttig besteed (geen shirtjes gekocht).
Verder heb ik ook heel nuttig haarelastiekjes gekocht, want die had ik echt nodig (je kent het wel: al die dingen lubberen na verloop van tijd helemaal uit). Nu heb ik dus nieuwe in supergave pasteltinten: groen, roze, poeder, wit en geel! Ik heb 10 elastiekjes voor €1,95 en je had ook andere kleuren!
Ben trots op mezelf met deze aankopen. Ben alleen nog niet klaar. Perfecte jurkje, hè? Die heb ik nog niet...
Hopen dat mijn budget het "nog niet klaar" toelaat. Nou ja, de auto's van mijn ouders zijn behoorlijk smerig en verdienen vast een wasbeurt (dan verdien ik 10 euro de auto)...

4 opmerkingen:

  1. Moon, moon, moon. Great and awesome stuff you have. Ik zweer, die bikini is likely perfect. /als je het niet erg vind/ koop ik dezelfde. Of nee, da's best wel na-aap-erig. Well, ik hoop dat je me add als fotografe/communist (columniste, onze grap haha). Loves, also shop addicted and best friendy Maaike aká May. (die was je in je vorige stuk vergeten. Bij deze guys, me is tha best friend of moony). X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, dan neem je een andere kleur ;D Ze hadden ook een beigeachtige, maar dat staat mij niet, want ik ben een spook en jij niet, moet je maar kijken (:
      Ik zet het er bij hoor, mayyy.
      Ik kan in ieder geval zeggen dat je wel een tweewekelijkse column mag doen. Doe ik het de andere weken ;p. Fotografe... weet ik nog niet. Ik word steeds beter in het goed bewerken van de foto's van mijn sleeeechte camera. Dus, ik dacht: we doen column op vrijdag. dus ik deze week (week 19) en jij volgende week (week 20). Love youu! Liefss.

      Verwijderen
  2. Leuke bikini, ik heb die volgens mij in bandeau-versie gepast, in het paars. Die shorts is ook heel erg leuk, mooie kleur! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, okay my dear. Ik wil je af en toe ook wel helpen met schrijven ofzo hoor (Lees: dan hebben we een 'smoes' om vaker af te spreken en ons vol te vreten met thai sweet chili chips) *above: wow, hebben ze ook bandeau versie? Vet. Je hebt ook een leuke blog trouwens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx