Are you looking for something??

12.5.12

moon&may (de avonturen van...) | Shoppen in Rotterdam

Zo, hadden we toch maar weer mooi geregeld. 'T mocht van onze mama's en dus gingen we met bus/metro naar Rotterdam! Ik heb nog niet zoveel geld, maar May had echt hoognodig nieuwe kleren nodig, dus ging ik gezellig voor de gezelligheid mee.
Nou... Heb uiteindelijk niet NIETS gekocht. Maar dat komt morgen (of straks als ik zin heb...) in de shoplog.
Maaike en ik zijn twee meiden die niet zomaar iets kopen. We struinen eerst alle winkels af en kopen dán pas wat. We zijn echt alle leuke (en minder leuke) winkels van Rotterdam afgegaan:
{klik op "meer lezen"!)



  • Zara (aahh, zevende shophemel)
  • H&M (fijn & goedkoop, maar hadden niet echt hele leuke dingen, kende alles al van de site)
  • Miss Coquines (goedkoop, maar gaat vaak de ordinaire kant op)
  • Mango (helaas waren wij in de kleine versie geweest, helemaal geen leuke dingen!)
  • Monki (supergave shirtjes, maar ik mag geen shirtjes kopen, hmfgg...)
  • New Look (beetje Primark idee, mét schoenenhemel! Maar niet mijn maat, of course...)
  • G-star (boven mijn budget, maar Maaike moest een goeie spijkerbroek)
  • Claire's (teveel leuke sieraden, maar toch wel prijzig voor "zomaar een kettinkje")
  • Burger King (we moesten naar de wc, dus kochten we wat drinken hier)
  • Bram Ladage (ik hou van die patat! En de milkshake...)
  • Bristol (gadver, echt zeemanwinkel, maar ze hadden wel echte Allstars voor 19 euro! Helaas alleen fuchsia kleur en vond ik niet echt helemaal geslaagd...)
  • Axi Schoen (god, wat klinkt dit goedkoop... Maar leuke schoenen dat ze hebben!)
  • Van Haren (hmm, ze hebben niet echt snel wisselende collectie, maar deze was wel groot)
  • Vero Moda (wordt veel te gewoontjes voor de look die May en ik willen creëren)
  • Pull & Bear (wat een gave winkel! Zag er duur uit, maar heeft een zacht H&M-prijsje)
  • Berschka (ook beetje Primark idee - gemixt met H&M, wel supervrolijke items!)
Veel hè? En geloof het of niet: ik heb maar twee dingen gekocht! Ongelooflijk, niet? 

En wat scheen het zonnetje lekker! Geweldig! We werden nog gevraagd voor een enquête over radio luisteren. 20 vragen! Ik raad hen echt aan dit flink in te korten tot 5 vragen, waren 7 minuten bezig of zo! Maar ja, je begint er eenmaal aan, dus moet je het ook afmaken. 

Het was supergezellig! Perfecte jurkje niet gezien, maar was ook niet echt op zoek. Heb namelijk geen geld... Morgen ga ik maar eens papa's auto wassen, die is zo smerig! Misschien krijg ik wel meer door het hardnekkige vuil (:
Ik ga voorlopig even uitrusten, zo'n dagje shoppen is vermoeiend (zeker op Allstars, gaat na een tijdje echt pijn doen). Ik doe het samen met mijn portemonnee even rustig aan. Radio luisteren (waarom moet ik nu telkens aan die stomme enquête denken?) en NIET aan school denken. Heb maandag veldwerk (boren in weiland, trek dus oude schoenen aan, denk ik. En ik neem handschoenen mee. Zo ijdel ben ik wel...), dus geen huiswerk!
Ik ben zo toe aan vakantie! Maar tot die tijd: bloggen over vakantie (:

Liefs, Moon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx